NIKOLI ME NE VIDIŠ TAM, KJER TE VIDIM JAZ…

katja.lenart@gmail.com

Medijska čorba: Bralni aparat I.

Objavil/a katja 7.6. 2007 pod MEDIJSKA ČORBA

No, ta medijska čorba ima še nekaj pekočih sestavin. Trpkih, če hočete.

Enostavno mi je zmanjkalo časa za Koroški radio. To zgodbo morate razumeti. Ta radio je zasidran v moje otroštvo in mladost. Z njim sem rasla, poslušali smo ga vsak dan. Ko smo doma prižgali kišto, je bila nastavljena ena sama frekvenca. 97,2. Vedno.

Skozi tisto kišto sem poznala lokalne radijske zvezde. Dušan S., njega sem srečevala na raznih prireditvah, ker jih je večino vodil on. Jaz pa nastopala (kot smrklja) v dekliškem pevskem zboru (o tem kdaj drugič). Pa Boštjan P. in Jurij B., tudi zvezdi. In da ne naredim krivice Mateju P., ki je kriv, da sem na ta radio sploh prišla. On je zdaj na Valu202. Nekoč sva šla skupaj po pivo za Botza(na Radiu Študent) in ga nato sama spila v Tivolskem parku (zraven sva iz Ljubljane poslala še Lepe pozdrave Ivanu Laitingerju, profesorju biologije z Gimnazije Ravne na Koroškem). Ah, ti časi.

No, ta radio je bil šolski primer realizacije moje želje. Take karieristične (ali kako se temu že reče).

Na prvem sestanku me je urednik Marko V. vprašal, če je moj fotr slučajno un s Komunale. Mhm. Smešno mi je bilo. Sem odrezala, ne, moj fotr je pek in ponosna sem na to (ko bi vedeli, kakšnih dobrot sem zato deležna že celo življenje). In tak je bil moj prvi vtis.

Začela sem s študentsko oddajo Šalter. To je bilo super, ker sem ravno tisto leto uletela tudi na avdicijo na Radiu Študent, a sem bila preveč smrkljasta za to. In sem imela svoj način etrenja (jaz temu tako rečem). Učila sem se pri Juretu Longyki in to mi je dalo velik plus v etru. S Študenta sem potem šla, pri zadnji avdiciji sem odletela. Tudi Matej P. Nekako nisem sedla v to sedlo, preveč je bilo ozko (da se razumemo, Študenta imamo zdaj pri Trunkljih ves čas prižganega in dober je).

No, da se vrnem na Koroški radio. Študentska oddaja je bila super. Malo smo jo poživili, dodali kakšno rubriko, nekako pustili svoj pečat in skušali zdramiti poslušalstvo. V tej oddaji sem novinarsko orgazmirala ob intervjujih. Spontanih, nikoli si vprašanj nisem vnaprej pripravljala, le malo sem posurfala po spletu. Jasno.

Kmalu sem preveslala še na špikeraj in vikendovo urednikovanje (dežurni novinar in urednik). Poskusila sem tudi z glasbenimi opremami, a je naša glasbena urednica Jasmina Š. precej trd in samosvoj oreh. Sem pa v nočnih programih res navadno svoj glasbeni majstor.

A kaj moremo, ne bom ovinkarila. Ta radio je obstal v zgodnjih devetdesetih. Predvsem vsebinsko.

Spomnim se, da sem pred leti vedno pokrivala Viktorje, pa Miss, festivale (Sunsplash, Rock Otočec) . Super je bil teren. Ker sem vedno rada dokumentirala zgodbe. Sem šla na Sunsplash s službeno Cordobo (se mi zdi da je bila Cordoba, ma ne grem stavit) in prazgodovinskih snemalnikom. Majkemi, še zdaj leži nekje v eni od omar v pisarni, po moje bolj kot antikviteta.

In sem se redno javljala, s koleni v Soči in dobrotami naokoli. Terena se nikoli nisem bala. Sploh, če so mi dali proste roke. Slovenska popevka je iz mene izsesala javljanje in oster komentar s posnetki. In Viktorji, prvi stik s slovenskimi takozvanimi vipovci. Tudi Jonasa sem enkrat ujela in je bil kul, se mi zdi.

A tehnologija na našem radiu je res precej diletantska. Ja, Crni, diletantska, če hočeš. Kako sem umirala od smeha, ko je bilo treba prispevek zmontirati. Kakšno kompliciranje (seveda, ko sem pa imela na terenu kasetnik z mikrofonom, da so se mi vsi režali). Kakšni mini diski, lepo vas prosim. Kaseta. In izpišeš kode, prvo in zadnjo besedo izjave, vmes prebereš komentar in v montaži nastane cela komplikacija. Čeprav Cool Edit dokaj obvladam, mi na Koroškem radiu nikoli niso omogočili, da bi lahko prispevke sama zmontirala. Bedarija. Namontiraš en računalnik za novinarje, folku pokažeš osnove, jim daš mini disk in mikrofon in pejdi na teren. Tako se dela radio.

In tisto, kar najbolj boli, je (posledično) vsebinska praznina programa Koroškega radia. Ne razumem, kako lahko urednik mirno prebavlja neinventivnost, rekorderje v copy-pastanju, lenobo. Vsak dan so ob 14:30 osrednja poročila, v večini povzeta iz STA-ja in rtv.slo. Da se človeku zamegli.

Ampak, jasno. Ker je honorar smešno nizek. Za kakršnokoli delo na tem radiu. Mislim, da je huje kot na Radiu Študent. S to razliko (predvidevam), da pri nas se RES ne splača izvajati presežkov.

Sem uredniku, povedala, da jaz sem tak človek, da se pod drek pač ne bom podpisala. Da me je sram delati poročila za debile. In jih skušam zato po svoje narediti, ne samo prekopirati 7 novic, prilepit vreme in malo kulture (navadno novinarji na tem radiu pač skopirajo vabilo, napovednik kakšnega dogodka, pa je). Ni zaštekal, se mi zdi. NIč se ne spremeni, že leta in leta. Ker se nikomur ne da. Ko pridejo preverjanja programa (ko gre za status), pade paranoja in mrak na oči. Takrat nas opozarjajo, svarijo, moledujejo, aktivirajo. Samo da bomo šli skozi, da bo dovolj lastne produkcije. Da nam ne bodo vzeli statusa. In takrat nastajajo najbolj bizarne oddaje.

IN kaj je point tega pisanja? Poglejmo situacijo povprečnega slovenskega radia (oprostite, radijske postaje).

Zakaj za boga imeti novice, če pa so to samo kopije STA-ja? Zakaj ponavljati že milijonkrat ponovljene (nerazumljive) stavke? Zakaj jim vseeno rečemo novinarji? Zakaj plačujejo nekomu, ki ne zna v eter povedati niti stavka iz glave? Zakaj imeti urednika, ki ne dela na programski shemi, ne motivira novinarjev, ne svetuje, ne daje zgleda, ne korigira, ne izobražuje, ne nudi pogojev za novinarsko delo, ignorira napredek…? Govorim na splošno.

In če v to čorbo natrosim še malo gneva in gnusa, bi se to pisanje lahko že nagravžno raztegnilo. Zgolj v razmislek. Tokrat radio. Tudi tam čorba zaudarja.

Kaj sploh lahko naredimo kot medijski kreatorji in aktivisti? Lahko pod pritiskom in vplivom nesposobnih (a tu poudarjam, taki na srečo niso čisto vsi) lastnikov medija sploh normalno opravljamo svoje poslanstvo?

Hm, razmislite.

Jaz bom, ko bom naslednjič na eni od radijskih mrež ( kot aparat, on-off) za ponižujoč honorar 1400-1800 na uro (in predvsem zato, da treniram glas) šest ali sedem ur skoraj neprekinjeno brala radijske in televizijske offe. In jih sama tudi zmontirala, brez problema.

Sramota. V kakšni čorbi se kuhamo.

Z največjim veseljem (že skorajda evforičnim in razvetljenskim) in zanosom, še vedno za www.vest.si.

 

Komentarji

33 komentarjev na “Medijska čorba: Bralni aparat I.”

  1. Samojed - 8.6. 2007 ob 01:13

    Mene poleg bralnih aparatov dnevno spravljajo v obup tudi (če poskusim zadeti analogijo) radijski juke boxi. Mislim na glasbene urednike, v katere obstoj na večini postaj sicer močno dvomim, ampak recimo da - tako kot neki osebki v studijih srfajo po sta.si in rtvslo.si v iskanju svežih novic - podobno (morda celo isti) osebki brskajo po glasbenih lestvicah v iskanju najnovejših in najbolj udarnih uspešnic, pa naj gre za narodno-zabavno, MTvjevsko, turbopolka ali kaksno drugače naravnano radijsko postajo.
    Predvidevam, da ti slovenski juke boxi nimajo lastnega glasbenega okusa. Ko založba lansira hit, sledijo množici ostalih radijskih postaj in ga vrtijo. Do onemoglosti. Na prste ene roke lahko preštejem slovenske radijske postaje, kjer se vidi, da so glasbeni uredniki s srcem pri svojem delu in te iz komada v komad presenečajo. In imajo koncept. In imajo lastno mnenje. In se drznejo upreti mašineriji, ki producira instant zvezdice, ki zlorabljajo glasbeno umetnost za prodajo svojih silikonskih teles.
    O ja, tudi radijska čorba močno zaudarja - na celi črti.

  2. katja - 8.6. 2007 ob 10:10

    Na žalost so glasbeni uredniki velikokrat tisti, ki so krivci za neposlušljivost frekvence. No v primeru Koroškega radiu gre za žensko, ki ustreza tvojemu zgornjemu opisu.

    Direkt iz čorbe.

  3. KR - 8.6. 2007 ob 12:32

    Tudi jaz sem na tem radio kr nekaj časa in bolj kot se človek trudi da bi premaknil stvari naprej boj »samo oklicani šefi« živijo v coni ugodja in lasne nesposobnosti
    Da ja ne bi bilo potrebno narediti kaj drugega kot dopoldne na slovenjegraški tržnici kupovati zelenjavo za kosilo

    Za šefa radia sicer sploh ne vemo da obstaja Saj je nenehno zaprt v pisarni kod da bi se pred čem skrival Res je da je on sam ostali »samo oklicani šefi« - teh je pa več

    Kot prvo res ne bi izgubljal besed o glasbeni urednici ki ima radio samo za to da zdravi svoje komplekse na ljudeh za katere misli da ji verjamejo kako je idealna ženska Je pa praktična saj je skorajda vedno v posmeh radio kadar se s kom pogovarjaš o radio.

    Urednik živi v svetu med popravljanjem očal na glavi in šahom.
    Sicer dobra reklama za šahovski klub Fužinar Če je urednik med prvimi tremi na turnirju je to športna informacija dneva in si dnevna ekipa nikakor ne sme privoščiti da je nebi objavili
    Ostale novice so pa kot že rečeno copy/paste
    Tako da so poročila za 17 uro sestavljena že ob 12 uri V upanju da se ne bo kaj zgodilo

    Drugače ima koroški radio zelo lep samoreklamni spot.
    To kar boste lahko jutri prebrali v časopisu boste lahko že danes slišali na Koroškem radio Vsekakor bomo šefu tehnike predlagali da malce zamenja vrstni red tega spota
    Kar boste danes prebrali v časopisu boste lahko jutri slišali na Kroškem radio
    Ž
    Koroški radio – pa tak fejst ludi
    Spikerji imajo sestanek z urednikom 1x-2x na LETO Pravilno si prebral/a na LETO
    Zato pa je programska shema v takšnem sesulo in smo res v letu 62 ko je radio začel s prvim oddajanjem

    Tako pač je če imajo ljudje dosmrtne mandate in jim do izteka zadnje ure ni potrebni nič več narediti za dobro radia

    Dokler bosta Jožica in Ančka pokličeta na radio kako dobro muziko imamo so pač prvi na vasi

    Drugače smo daleč zadaj za drugimi

    Dokler bodo nekateri mislili, da vse vedo in da se drugih ljudi ne da naučiti kako v Coolu zmikslai prispevek – žal niso imeli šole za delo s tem zato pač tega ne bodo nikoli sposobni narediti sami.

    Še sreča da imamo tako sposobne šefe za leto 1980 zelo napredne.

    Lep pozdrav bivšim radijcem KR.

    P.S. Na KR delamo za dobrih 500 sit na uro + točke ki se kvalificirajo glede na priimek.

  4. Andrej - 8.6. 2007 ob 12:56

    Po mojem mnenju je bil ta radio v osemdesetih letih špica, potem je pa začel kar strmo izgubljati na kvaliteti. Morda podatki o poslušanosti kaj več povedo o tem? Sam sem res daleč najbolj razočaran nad glasbo. Lahko, da se najde za vsakogar nekaj… a zame in moje prijatelje (srednja generacija, ne premladi in ne stari) nikakor ni poskrbljeno. Zato pa je na radiu en gumb, s katerim se poišče druga postaja… In to možnost redno uporabljam. So dnevi, ko je pa tudi še Koroški radio znosen. In takrat sem zraven. Res pa je, da je to silno redko.

  5. Darja - 11.6. 2007 ob 08:01

    Se strinjam s tabo Katja, pa s komentarji, ki sledijo. Koroški radio je imel pred kakšnimi petnajstimi leti zelo dobro ekipo ljudi, ki so nastopali pred mikrofonom. Dobri glasovi, domiselne ideje, primerljivo z najboljšimi in daleč nad povprečjem takratnega slovenskega radijskega etra. Danes srečaš na 97,2 kaj takega prej izjemoma kot praviloma. Ta nedelja dopoldne je bila kar zadeva glas napovedovalke prava KATASTROFA. Piskala je in vriskala, se nekam zaganjala in s svojim počenim glasom skušala navduševati. Zaman. In takih premore ta radio vse več. Nekaj jih je še, ki znajo, a jih človek tako zelo redko slišiš. In kam so šli vsi ostali dobri? Verjetno h konkurenci, če so na Koroškem radiu plačila tako skromna, kot pišete. Torej se tisti, ki Koroški radio vodijo, ne zavedajo, da je le dobro plačan delavec tudi dober delavec. Žal. Tisto o magičnem gumbku za nastavljanje frekvenc pa tudi jaz poznam in uporabljam.

  6. Milena - 11.6. 2007 ob 09:04

    Letos praznujem »ne« okroglo obletnico osebnega praznika in morem reči, da bom imela večjo zabavo in več čestitk na radiu, kot jih je imel včeraj Koroški radio za 45 let oddajanja.

    Kot omenjeno poleg piskajočega glasu (dopoldne in popoldne – zvečer je bila tako ali tako tišina - program brez vsake besede) je to res sramota za radijsko postajo s takšno tradicijo. Darja (moja predhodnica) je očitno uporabila magični gumb, da je slišala le dopoldnasko KATASTROFALNO voditeljico programa, popoldanske, ki se je učila brati “v živo” pa ne več. Se moram strinjat s predhodnico. Dopoldne katastrofa, popoldne vajenka, ki se uči brati, zvečer pa nemi napovedovalec.

    Zgoraj omenjeno: Nekateri pač ne morejo iz cone ugodja »kaj šele, da bi kdo v nedeljo premaknil svojo rit, za dobro nas poslušalcev«.

  7. Luka - 12.6. 2007 ob 16:40

    Vsemu napisanemu - tako dnevnem Katjinemu impulzu kot pripisanim komentarjem - clovek enostavno ne more dodati cisto nic - ker vse drzi (mogoce le to, da se z vsem se kako strinja in da radio enostavno ne more biti radio, ce se na njem vodilna ekipa ne zamenja ze vec kot desetletje, za dotok svezih in inovativnih idej pa tako - kolikor pomnim - ze dlje casa ni posluha).

    Dokler se vodilni ne bodo zaceli zavedati, da se ‘radio dela’ in da je potrebno za dobro radijsko postajo vzgojiti primeren kader, ga vseskozi izobrazevati, nagrajevati, predvsem pa skupaj z njim slediti aktualnim medijskim tokovom, vse dotlej lahko poslusalci KR-ja zgolj sanjajo o fenomenu iz casov Zupancica, Fischerjeve, Stojanovica, Polutnika (pa se kar nekaj bi jih moral nasteti iz t. i. zlate dobe), ne nazdanje pa ne smem pozabiti tudi nekoliko mlajse generacije, ki se je trudila (se trudi) in skusala (skusa) ustvarjati ‘dober in poslusljiv medij’ po devetdesetih (ne le cez teden, tudi ob vikendih): Brusnikove, Berloznika, Vertacnikove, vselej radiofonicne in pozitivne Carfove, pa Praprotnika, zdaj hudimano dobrega valovca, brez katerega cetrtkova jutra na Valu 202 ne bi bila vec to, kar so, Savceve … Vecina slednjih je se iz stare radijske sole. Preprican sem, da se tu in tam to se slisi, kot je zapisala Milena, sam KR-ja namrec nisem poslusal ze, mhmmm, predolgo.

    Ker sem kar nekaj casa prezivel na tem radiu tudi sam (bilo je lepo, dokler je trajalo) in se med drugim tudi marsikaj naucil (moram priznati), lahko iz obdobja, ko sem ustvarjal, recem oz. zapisem le slednje: vsaka dobra ideja, ki ni bila v skladu s politiko vodilnih in je strlela nekoliko cez rob, je bila v trenutku na tapeti (ces, tako se delati ne sme); vsaka dobronamerna informacija je izvenela v prazno, ce se nisi pravilno pisal, prav tako so - kot je zapisal eden od komentatorjev, tudi sam nekdanji KR-jevec - bili od tega, kako delas, nadvse odvisni tudi honorarji in urne postavke, dodatno nagrajene s tockami glede na priimek. Pa smo ga vseeno radi delali, ta nas KR, na katerem so bili (nekateri so se vedno) stk f’jst l’di. Ne bom pozabil nadebudne Crnjanke Tadeje, ki je na avdiciji, katere takrat ni opravila, rekla, da bi bila vesela in ponosna hkrati, ce bi na Meskovi 21 pomivala samo stopnice, samo da bi lahko ljudem rekla, da dela na KR-ju. Those were the days …

    Zivljenje tece naprej, le na KR-ju se je cas - cudezno - ustavil. Ga bo kdo prebudil in znova ozivel? Lepo bi bilo, ce bi najboljsi na najboljsem znova postal prvi ne le v regiji, temvec tudi sirse (kot nekoc). Vendar so najverjetneje to le sanje nekega nadebudnega radijca oz. skupine radijcev, ki so sreco in veselje do etra zdaj nasli na kateri drugi valujoci postaji, ki zna zategadelj tega vsaj malo bolj poskrbeti za poslusalce. Tako informativno, glasbeno, razvedrilno, izobrazevalno …

    Za konec epilog: NEMOGOCE NI DEJSTVO, AMPAK ZGOLJ PREDSODEK.

  8. katja - 12.6. 2007 ob 18:56

    Kaj naj rečem, na trenutke mi gre kar na jok. Kar malo žalostna sem, ker vidim, da moje razmišljanje ni pretirano(kot so mi v zadnjih dneh očitali odgovorni z omenjenega radia).

    Ah, kako lepo bi bilo, ko bi ljudje (vsaj tisti, ki v življenju nosijo veliko odgovornost) kritiko sprejemali kot konstruktivno, mar ne?

    Hvala vsi komentatorji. Da ste se oglasili in (brez skrbi, ostali anonimni, ker pač nekaterim ljudem določenih stvari žal ne moreš povedati v obraz, ker nočejo in ne morejo razumeti) zapisali svoje mnenje in - predvidevam - tudi (pretekle) izkušnje.

    In ja - sama sem se v ponedeljek po telefonu pogovarjala z odgovornim urednikom. Ker se mi zdi morbidno, da po e-mailu in sms-ju, ki sem ju od njega dobila, ne bi vsaj po telefonu spregovorila.

    In kar se tega tiče, ostajam brez komentarja. A ni me sram ali strah, da sem na glas razmišljala. In še bom.

    Se mi zdi pa predvsem čudno, da je okoli tega mojega posta/zapisa na KR nastala taka “hajka”. Mar se tam na Koroškem ne dogaja nič pomembnejšega? Mar je bil moj zapis res novica tedna? Je bilo v užitek obrekovanje in analiziranje (ugibanje) avtorjev komentarjev ipd? Joj, joj, joj….

    Lepo pozdravljam, ker se mi zdaj že budi nostalgija ob zadnjem komentarju. Nostalgija na dobre stare čase (kako je moralo biti šele pred mojim prihodom na KR…)

    Vaša Katja.

  9. B. - 12.6. 2007 ob 19:15

    Medijska čorba

    Ne morem mimo tega. Ne morem zato, ker sem tudi sama radijka. In vem kako vse to gre.
    Katja, tebi moja podpora v vsem napisanem kar je letelo na KR. vem tudi, da je velik letelo na splošno na medije kot take.
    Vsakokrat ko s KR odide radijc, ki v sebi nosi potencial, mi je hudo. Ostajo tisti, ki jih briga za naš radio, ker so tam za denar. In pol po hodnikih godrnjajo kk naporno je življenje. In ne delajo nč drugega kot šimfajo. Po liniji najmanjšega odpora. Pa ni Koroški radio tisti, ki je slab. Slab je sistem, šibki so posamezniki, ki jih vedno težje prenašam. Nč, bomo šli, kot naši predhodniki, bodo prišli drugi nadebudneži, željni pomivanja šting na KR, dokler si ne bojo odprli oči. Škoda. Škoda. škoda. mam rada radio. le osebki s statusom so špasni do amena! Živeli radijci! B.

  10. Route - 13.6. 2007 ob 11:29

    Dokler bodo uredniki ljudje, ki že 16 let študirajo in nikamor ne pridejo, se temu radiu ne piše ravno najbolje. Pa ko bi se vsaj zelo dobro spoznali na stvari, bi še rekel. Pa kaj bi ovinkaril. Gre za glasbeno urednico Jasmino Škarja, ki bi potrebovala za to mesto kakšno delovno izkušnjo pa znanja, kako delati z ljudmi. Žal, tega nima. To pa je osnova za tak položaj.

  11. A. - 13.6. 2007 ob 12:17

    Boljši program bo, ko 3-peresna deteljica ne bo več po debeli dve uri na malici. Pa dober tek.

  12. Mihec :) - 13.6. 2007 ob 12:58

    Ojla, verjetno si presenečena, ampak tudi jaz te preberem tej pa tej. Resnično se popolnoma strinjam z vsem kar si napisala in z vsemi komentatorji! Sama lahko dodam, da je vse to res in da dejansko vidiš kako naj bi radijska postaja funkcionirala ko greš drugam. Moram priznati in vesela sem da je tako, da sem se skoraj vsega kar znam naučila prav na Koroškem radiu in to znanje mi pride prav ne samo v moji nadaljni radijski poti ampak tudi osebno. Z radia nisem šla zaradi odnosov, ker mi je nekako uspelo manevrirati med vsemi temi med seboj (potihem) sprtimi ljudmi, a mislim, da bi slej ko prej opupala, tako kot že mnogo resnično dobrih voditeljev in novinarjev.
    Tudi sama bi se lahko še razpisala a čas me priganja in mogoče kdaj drugič, a naj dodam, da zavoljo vseh sposobnih in kvalitetnih ljudi na Koroškem radiu, upam, da se bo po tvojem pisanju situacija vsaj malo spremenila, izboljšala.
    Lep pozdrav vsem skupaj, Katja tebi pa še enga lupčka!

  13. katja - 13.6. 2007 ob 16:23

    Draga Mihec, spomnim se, ko si šla. Tako potiho, na drugo radijsko okolje. In boš povedala, kakšna je bila popotnica ob odhodu s strani tvojega urednika? Ker jaz ne bom, jo pa poznam, to zgodbo. Ker nisi bila edina, ki so te drugam pospremili s tistimi besedami. Kot da nikjer drugje ne more biti boljše, le še slabše. In da naj bomo veseli, da lahko tukaj delamo. Ja, s takim ciničnim posmehom.
    A mi se jim smejimo v brk, kot vidim.

    In Mihec dragi, moram te malce korigirati, dopolniti ali pa zgolj podčrtati tvojo misel (no, izpiliti, da si ne bo kdo spet kaj narobe razlagal):
    ko pišeš, da si se skoraj vsega kar znaš, naučila prav na Koroškem radiu in..
    …to znanje, da ti pride prav, ne samo v tvoji nadaljni radijski poti ampak tudi osebno -
    ja, drži, ampak, vsega tega si se naučila SAMA ( in s pomočjo nekaterih radijskih kolegov). Zagotovo te vsega tega (no, morda kakšno neizogibno malenkost) niso naučili odgovorni uredniki ali - pa saj jih nimamo (morda na papirju?) - mentorji.

    Na KR sta me pred davnimi nekaj leti za bralko uvajala (dobra in pedantna špikerja, kar je pozitivno, seveda) Matjaž A. in Boštjan P. gospa Irena F. pa je odločala o tem, ali sem sposobna branja. Naj ostane ta misel na interni ravni, mislim, da o špikerskem “izpitu” na KR sploh nima smisla izgubljati besed (prisluhnite jim, špikerjem, pa sami odločajte o njihovi kompetentnosti). Nam je vsem jasno, kaj je in kaj ni. Vam pa lahko s tem vržem kost, da se razpišete še o strokovnosti naših starih redno zaposlenih novinarskih mačkov. Med katerimi zagotovo kakšen blesti in veliko jih rjavi.

    To bi rada poudarila, Mihaela- vse kar znaš, bi se, verjemi mi, lahko naučila kjerkoli drugje. Če bi se tvoja zgodba pač tako odvijala. In še veliko več (jaz sem se denimo na RGL-ju, RTV-ju, RŠ-u, itd. itd……..) naučila še marsikaj drugega kot branja osrednjih poročil in prižiganja on-off gumba na radijskih napravah. O radiu, takšnem kot mora biti in JE LAHKO!). Šele drugje so mi odprli oči, da sem spregledala, v kakšnem iluzornem udobju živijo naši nadrejeni na zgoraj omenjenem radiu.

    In raje neham, preden me bodo zopet zasuli z ogorčenimi mejli. Res- zdaj mi je že prav hudo. Ker imam Koroški radio rada. Le vodstvo bi moralo marsikaj razmisliti in postoriti (preden se zamenja).

    In živimo v demokraciji, dragi moji! LAHKO SE UPREMO, lahko SPREGOVORIMO. In nisem anonimna, zato tvegam. Pa kaj, če sem postala grešni kozel. Pa kaj, če so se zdaj vodilni spravili name, da se mi cele dneve kolca. Pa kaj. Najhujša je tišina. Ker se v tišini sliši šepet z radijskih hodnikov.

    Dragi direktor, uredniki, lastniki usode Koroškega radia. Meni na KR hvalabogu ni treba delati. Sem pa to počela z velikim veseljem in ZARADI LJUDI, ki z radiem DIHAJO.
    NIKAKOR NE ZARADI VAS (ki na račun nas, ki smo ustvarjali program, dobivate plače).

    Lepo pozdravljam, z vsem spoštovanjem do vseh vpletenih,
    Vaša Katja.

  14. 97,2ns - 13.6. 2007 ob 16:34

    eh
    tako slabo pa kar ni na tem našem radio kot nekateri pravijo če bi se vsak zanimal ali brigal za to stvar ki bi se moral bi bilo in bo vse čisto ok
    tako pač je tako kot pač je…..
    najprej glede glasbe vsak ima svoj okus nekaterim paše turbofolk nekaterim rock spet drugim pač kaj drugega samo kaj naj 100ludi 100čudi…..
    naploh moj odnos do ostalih sodelavcev oseb na radio je kar vredu nimam osebno in tudi drugače nič proti nikomur pač opravljam svoje delo svoje naloge ki so mi dane
    in upam da jih opravim kar se da solidno….
    če bi ostali poskrbeli vsak za svojo stvar bi bilo super ampak tako pač je saj ni samo pri nas tako kot se tukaj piše pa komentira ampak pomoje marsikje in še mogoče marsikje bolj hudo ampak žal to nihče ne napiše….

    tudi kateri so šli iz radia v preteklosti mislim nekateri ki so šli prostovoljno se še vedno spominjajo radia in jim ni težko in jih ni sram povedat kje so začeli kaj so delali….
    kateri pa so odšli zaradi kakšnih napak so pa sami krivi
    ne pa da sedaj ali ap nasploh blatijo radio
    sorry pač moje mnenje

    IMAMO SE FAJN S KOROŠKIM RADIJEM
    še nadalnh 45let

  15. mardanilešrena - 13.6. 2007 ob 17:06

    97,2ns, pa sej tut taki delajo na radiju, kot si tu, ki jih nič ne moti, ker pač rajtam nikol ne zadenejo ob kako oviro. Sej z ludmi na KR se vsi kkr fajn zastopimo. Zaka se pa ne bi? Sej se vsi fajn ubrano šimfamo za hrbtom, a boš reko da se ne? Pol ko pa živine pridejo, pa rep med noge.

    A, dej dej. Mn se zdi da bi blo mal malo možno, da bi si ludi kr neki zmislili. A boš reko (97,2ns), da na KR res nč ni narobe, pa da si šti vse zmišljujejo?

    Pa sej se bomo štga radia rajtam vsi s ponosom spominjali (sej Katji je glih zato rajtam tk hudo, ko gleda, kk se nč ne spremeni ona pa res ž par let što pa tam začne hajko pelat pa opozarjat- sam js vem da ma prav - pol pa vrečič z rokami krili po hodniko, ona pa tam bohvekje). Pol jo pa še vsi napadajo zdaj, kk si vse zmišluje. Če sn glih nedolgonazaj spt čul na hodniko kk so se pravhali čez njo. Mogoč si bil ti tut zravn, 97,2ns.

    Pa dejte ž enbart priznat, da je res neka narobe s š’tim radijom, da je RES odzadi, da SO Vrecic pa uni ta glavni šefi ene riti lene, pa da je RES neka na tem, da se radijci prtožujejo.
    A se jih tk bojite vaših škrpičastih šefov, a mislite da nas bojo (legalno) najdli na štem interneto al ka?

    A, bejž, to je že prav nagravžno, ka se s ttim radijom dogaja. Js sn se res zamislo.

  16. 97,2ns - 13.6. 2007 ob 18:07

    mardanilešrena,
    glej povsod v vsakem kolektivo v vsaki firmi tudi že če smo doma ali kjerkoli nam nekaj ne paše vedno je tako in povsod nekomu pač nekaj ne paše kaj
    smo pač ljudje vsi rdeči pod kožo…
    vedno šimfamo koga pa že kjerkoli smo in karkoli delamo
    ampak glej nekateri pač tega ne povejo v obraz kot nekateri(ki jih je malo ampak so)

    glede tega kaj se dogaja na radio ne bom kaj komentiral pač ej kot je vedno je lahko boljše če če tudi ej lahko vse v najlepšem redu moje mnenje zgolj.

    ne zjutraj me ni bilo zraven kaj so se pogovarjali se mi pa zdi da bi pač morala ta obeba ki ima kaj za povedat drugi osebi naj pač stopi do nje p aji to pove v obraz zakaj se gre kaj pač koga moti pa je
    ali je res treba to vse skupaj javno razpravljat…..
    jaz osebno res nimam proti nobenemu na radio ničesar ne sedajšnim radijcem ne prejšnjim…..
    glede govora v eter za to imamo osebo ki je te ljubi uvajala ona je za to da pač poskrbi kako pa kaj
    pa naj se njej pove….

    kot sem rekel šimfanje je povsod ne samo pri nas na radio
    ampak tudi doma vsak se lahko vpraša kolikokrat je koga šimfal
    pomislite tudi mene tudi vas šimfajo pa kaj smo pač ljubi
    favšni eden drugemu kaj je kdo kaj ni pa kaj
    sem že velikrat povedal živim za danes za to minuto ne za naslednjo ter ne za jutri
    zato pa kar koli že naradim naredim kot bi bilo to zadnjič….

    glede novinarstva
    pomoje bi tedaj bilo najbolje da pač pošljemo enega poročevalca v irak enaga v ameriko ITD in to je to ali kako…..
    pa imamo svoje vesti ne samo kao copy/paste
    ste se mogoče kdaj vprašali kje pobirajo vesti nekatere druge radijske postaje
    ali pa kakor zgleda po vašem mnenju samo mi…….

    poglejmo KR že deluej neprekinjenpo 45let
    koliko radijskih postaj je v slo s takšnimi leti če bi res bili tako zanič niti 5let nebi dočakali ampak tako se mi pa zdi in vem da imamo kar nekaj poslušalcev zvestih in tistih ki občasno poslušajo radio določene oddaje itd
    ne mislim teh ki so bile nekje zgoraj omenjene osebe pač naše zveste poslušalke
    ampak govorim nasploh….
    res da včasih kamor koli si prišel si slišal koroški radio ampak ljudje časi se spreminjajo
    tako kot poslušalci kot vse s tem…..
    ampak opažam da veliko krat ko kam pridem slišim da igra koroški radio
    vedno bol ter velikokrat
    res da je sta se v nekaj let nazaj na koroškem ustanovili še dve radijski postaji komercialni
    ne pa kot mi ki smo nekomercialna radijska postaja
    kot sem napisal v prejšnem postu vsak ima svoje mnenje in prav ima da ga izrazi
    ampak se mi zdi da bi se lahko to razčistilo znotraj kolektiva
    ne pa da se blati radio javno….
    saj vem to se dogaja se je in se bo…..

    res da bi bilo nekatere zadeve poštimat
    se vsest skupaj pa pogovorit….
    če p aima kateri kar koli za povedat pa naj pove temu v obraz
    se mi zdi da je velik bolje kot pa tako….

    js še vedno imam upanje da bo kot mora bit čeprav je kar vredu sedaj
    vsaj nekatere stvari…..
    ne vem če pa ima kdo kakšne zamere do kakšne osebe osebno pa naj to sama razčistita ne pa tako da se šimfa cel radio….

    sej kot pravim 100ljudi 100čudi

    sej če pa kateremu pač ne paše poslušanje KR radia
    pa še vedno obstaja rešitev kot ej enden napisal v zgornjih postih
    pač enostavno prestajis NEXT in to je to
    meni naprimer če mi ne paše kava je ziher ne bom pil
    zakaj bi jo če je ne…
    čisto simpl
    nihče nobenega ne sili da mora glih KR poslušat

    sorry pač moje mnenje

  17. kaka - 13.6. 2007 ob 19:45

    ni kaj komentirat

  18. Radijc - 13.6. 2007 ob 20:58

    Oh, 97.2ns kolikokrat smo tudi tebi kaj predlagali (v dobro za radio in ljudi na njem), in se tudi tebe ne da kam premakniti.

  19. tutjssemdelKR - 13.6. 2007 ob 21:53

    97.2ns -prav imaš, ne glede na vse
    naš radio je pač naš in prav bi bilo in lepo, da bi vse to razčistli med sabo…kdor pač kaj ima razčistit, sam kaj ko se enim preprosto ne da…so pač pokriti, do zadnjega diha…kaj moremo, js še vedno uživam, ko delam…hvala bogu…in ni mi mar za mnenje drugih, seveda tistih, ki so tam sam za okras!!!
    katja tebi pa lep pozdravček

  20. katja - 13.6. 2007 ob 23:21
    katja

    ok, ok, ok, lupčki moji….

    Potem pa predlagam da tega umazanega perila ne peremo v takozvani javnosti (res je, da je moj blog javen, a je tudi samo moj) in se usedemo. Oziroma, bolje rečeno, da se usedete. Pa da vidimo, kaj in kdo bo spregovoril.

    Jaz z veseljem, kot omenjam, sem se z Markom že pogovarjala po telefonu. In ker ostajam v Ljubljani, se najbrž še bom (pogovarjala po telefonu). In vprašajte ga, kaj sva se pogovarjala. Me zanima, kaj bo povedal. Ker najbrž je že tu problem, v percepciji komunikacije.

    IN brez dramatiziranja, bi prosila. Stvar je namreč sila enostavna. In rešitve se ponujajo kar same (če je kaj sploh potrebno spreminjati, se vprašajte sami).

    Ker mislim, da nam je vsem jasno, da to ni zraslo na mojem zeljniku, o tem potihem debatirate že leta in leta. A se nihče ne oglasi. In zato morda vsi mislijo, da je pomembno le, da KR še slišimo v kakšni oštariji, da je star že 45 let, češ “nekaj pa že mora bit na tem, da je preživel”. Ah, seveda. A mislim, da sem jasno napisala, da gre tukaj za KVALITETO in ne za KVANTITETO!

    Jasno, da radio živi, ko pa NI komercialen (čeprav bi se o teh in onih kompenzacijah, ki do vaših ušes niti ne pridejo, dalo podebatirati). Koliko npr. špiker dobi za to, da prebere reklamo? In koliko pokasira radio (njegovi lastniki)? Hja, razmislite. Najbrž vsak precej različno (tudi posamezen špiker). Pa smo spet tam.

    Porkafiks, pa sej nismo neumni menda?! Pa sej nismo ovčke? Pa saj znamo razmišljati z lastno glavo.

    In ne, to ni blatenje…HALO!!!
    Sem pa fascinirana nad odzivom in izmenjavo mnenj.

    S spoštovanjem do vseh vpletenih Vas lepo pozdravljam in predlagam, da zdaj tisti, ki ste na Koroškem, tudi kaj storite. Kar pogumno!

    In nikar se ne prepirajte, imejte se radi in …
    …bodite odkriti. Iskrenost bo marsikaj rešila. V mislih bom z vami, ko bo treba bom tudi jasno in na glas kaj povedala.

    Vaš grešni kozel, ki se mu na veliko kolca,
    Katja.

  21. abc - 14.6. 2007 ob 07:43

    97,2ns alias Izidor!
    Imej se še naprej fajn!!!
    Lepo je, dokler ne prideš naprej s kakšno iddejo…Saj najdeš še nekaj takih, ki so zadovoljni, ampak to so v večini ljudje,ki zavirajo razvoj tega radia. Taki, ki niso za kaj drugega. Taki, ki se zavedajo, da lahko sedejo pred radijski mikrofon KR-ja, ker ni boljših?! Bolje - ker niso znali poiskati boljših in jih narediti boljših. Kot ugotavljajo predhodniki, včasih je bilo drugače. Nima smisla z imeni in priimki, ampak kar nekaj jih najdeš, ki bi pred 15-timi leti lahko stopnišče pomivali, zdaj pa krojijo usodo tega radia. Morda, sem zelo skeptična, ampak morda bodo enkrat lastniški deleži drugačni in ti ljudje bodo res delali to česar so sposobni. Morda je pa prišel trenutek, ko bi bilo treba s svežimi idejami in kapitalom konkurence potolči vehementnost nesposobnežev!

  22. Izidor - 14.6. 2007 ob 16:54

    Jaz še nisem kaj pisal zaenkrat na tem BLOGU!

    DODAJAM pa samo to, kar je spodaj zapisano in sem to že večkrat rekel:

    Čakam na trenutek, ki bi se že moral davno zgoditi - SKUPNI SESTANEK VSEH ZAPOSLENIH, ŠPIKERJEV in TEHNIKOV.
    Ko bo pa tisti sestanek, bom pa kr nekaj mel za povedat.

    Predlagam to….in edino to….PA ČIMPREJ in seveda udeležbo na sestanku…….

    Kar pa zgoraj človek prebere je pa kr resnica……..

    Lep pozdrav vsem POSKLUŠALCEM in SODELAVCEM

    Tehnik Izidor

  23. js - 14.6. 2007 ob 23:29

    eh, sestanki… A misliš? al je lahk sam zgubljanje dragocenega cajta…?

  24. Itak - 15.6. 2007 ob 08:35

    V zadnjih 10 letih je bil en sestanek.
    Učinek in sklepi sestanka:
    Elektro Celje je zaslužil, saj je eno uro gorela žarnica za osvetljevanje prostora.

  25. 97,2ns - 15.6. 2007 ob 10:55

    mogoče 1sestanek na 10let za tiste ki pridejo na radio 1x letno pa še tedaj na kavo…..

    pa brez zamere!

  26. itak - 15.6. 2007 ob 12:16

    Govorim o sestanku celotne ekipe koroškega radia (da so vabljeni vsi ne samo izbranci) - ta je bil v zadnjih desetih letih samo 1x.

    Sestanki posameznih redakcij so pa pogosteje.
    Ampak tudi ne kaj omembe vredno.

    Razen tehnikov, ki se dobijo vsak mesec na sestanku.

  27. petra - 16.6. 2007 ob 12:27

    Žalostno, kako se je dobra iztočnica Katje, ob kateri bi se lahko zavedli pomanjkljivosti in naredili kakšen premik iz zgodnjih 90, sprevrgla v dekonstruktivno debato, da ne rečem blatenje na osebni ravni. Tako sedaj “prizadeti” bolj ugotavljajo, kdo so avtorji komentarjev, kot pa se obadajo z izboljšavami. Gotovo Katjin namen ni bil takšen. Da je kvaliteta radijskih voditeljev precej nižja kot pred leti, drži (a to ne velja samo za Koroški radio). Očitno je danes radijski voditelj lahko že skoraj vsak, ki zna brati. Pa ne mislim s tem govoriti čez manj izkušene voditelje (sodelavce). Saj niso sami krivi, da nihče od slovenistov in bolj izkušenih kolegov, ne najde dovolj časa zanje (ali pa smo spet pri denarju?). Tudi niso krivi, da jih nadrejeni, očitno obupani zaradi “kadrovkse stiske”, vržejo v eter še ne pripravljene na delo pred mikrofonom. O tem, da vsak glas pač ni za na radio, (tako kot 125-kilska mladenka z zobnim aparatom ni primerna za vodenje zabavne tv oddaje) ne bom izgubljala besed. S tem problemom se, kot rečeno, srečujejo mnoge radijske postaje (celo val 202 me kdaj negativno preseneti s kakšnim “bralcem”). Ker smo na Koroškem radiu le civilizirani ljudje, ki se ne sovražimo tako zelo, kot bi morebiti iz nekaterih komentarjev utegnil razbrati naključni bralec, si bomo pa menda ja olajšali dušo na enem izmed naslednjih sestankov. Mislim, da je odgovorni urednik dojel, da ga potrebujemo:) In za konec… Dejstvo, da se lahko Jurij Berložnik v jutranjem programu pozabava na račun oblastnikov (pa je še vedno tu), da imamo Pacer in da Šalterjevci ne rabimo pazit na vsako besedo, je zlata vredno (zame več kot pa par evrov višji honorar). Izkoristimo to!

  28. Polona - 10.7. 2007 ob 08:00

    Zelo zanimivo. Malo z zaostankom še moj piskrček pristavim. Nisem vedela za ta BLOG. Zdaj sestavljam delčke zgodbic, ki jih berem. In tiste, ki sem jih že kdaj slišala. Vidim, da je problem v medosebnih odnosih. V slabem občutku za sočloveka. In še najbolj v glasbeni urednici, ki za svoje delo nima kvalifikacij in kvalitet. Čudno, da tega ne opazijo tisti, ki so jo zaposlili. Takega človeka plačevati, ki ti dela več škode kot koristi, je pa le malo čudno. Vodstvo že mora imeti razloge za to. Morda pa kdo ve, kakšni so ti razlogi? Kaj pa ti misliš Katja?

  29. katja - 14.7. 2007 ob 12:47
    katja

    MIslim, da je vodstvo- ali neumno ali pa preveč dobro plačano, da bi kaj spremenilo. Udobje je udobno. In če človek nima niti kančka vesti, pa vse skupaj pripelje do situacije, kakršna je ta na Koroškem radiu.
    Bizarno. Ljudje s plašnicami so le napol ljudje.
    Ja, grozljivo. A tako je.

    Polona, če si to ti (Čarfova dečva) te še posebej lepo pozdravljam!!!!

    Lp,K.

  30. Uta - 30.7. 2007 ob 12:00

    Čeprav s časovnim zamikom, se še sama priključujem komentarjem. Izdatno…
    Ne bi vedela za to debato, če me ne bi danes nanjo opozoril prijatelj, s katerim sva v t.i. zlati dobi Koroškega radia, delala in predvsem uživala v tistih prostorih! Od mojega odhoda s tega radia je zdaj že več kot deset let. A očitno še vedno ne toliko časa, da se mi ne bi obrnilo v trebuhu, ko berem Katjino iztočnico in vse komentarje. Vsekakor čestitke Katji, da je bobu rekla bob, nekaj, kar svojčas mi nismo znali, vedeli kako, imeli možnosti…
    Včasih komu razlagam, kako je to izgledalo v tistih letih, ko smo kot špikerji začeli z uvajanjem pri Marku Zupančiču, absolutno človeku, ki me je o tem naučil več, kot kdorkoli kdajkoli za tem! Pomembno je bilo namreč nekaj – da smo delali z dušo oz. za dušo! Takratni vodilni so imeli izjemen občutek za to, da so znali ‘pripadnost’ izvleči iz nas! Zupančič, Horvat, Ranc, Vavče, Murko, Polutnik in drugi, to so bili ljudje, ki so točno vedeli, kaj je potrebno! Pa smo snemali reklamo tudi po 3 ure, da je na koncu bila takšna, kot je morala biti! Seveda pa smo vsak rezultat nato še predebatirali in vse skupaj (ponovno za dušo) utopili v opojnih substancah… Alkohol in mediji – od nekdaj veliko prijateljstvo.
    Ampak ta duša se je v vsakem programu slišala, čutila!
    Vam je znan ‘veliki štrajk’ Koroškega radia? No, verjetno se kaj o tem najde na spletu, rečem lahko le, da je bil to eden najboljših občutkov v mojem življenju, čeprav verjetno sploh nisem točno vedela, kaj se gremo! Ampak, šli smo se skupaj! 100 %. Vsaj nekaj časa…
    Potem so se ljudje zamenjali, marsikaj ni bilo tako, kot bi moralo biti, a še vedno je ostajalo navdušenje, ki sem ga imela tako rada in sem ga totalno občudovala pri nekaterih sodelavcih. Takrat še nisem imela občutka, kako v napačno smer gredo stvari. Kako se na vodilnih stolčkih pozicionirajo ljudje, ki nimajo z radijskim entuziazmom popolnoma nič skupnega! Ki sicer znajo odlično poskrbeti zase, tu pa se ustavi.
    In tako so si ustvarili svoje malo kraljestvo. Saj veste – gliha vkup štriha!
    Pa mi ne more nihče očitat, zakaj nisem nič naredila, o ne! Kolikokrat sem se drla na odgovorne! Pa mi je kolega rekel – ne gre s silo, poskušaj biti malo bolj taktna! Tega sicer še danes ne znam, a sem poskušala tudi na lep način. Nič! Potem se mi po vseh jalovih poskusih ni dalo več in ker sem imela možnost, sem šla na drugo delovno mesto, daleč od Koroške.
    Osel gre enkrat na led, jaz sem šla večkrat! Še kasneje sem prišla dvakrat nazaj, s predlogom! Obakrat sta bila odgovora odgovornega urednika in direktorja odklonilna! Ker naj bi bila moja cena previsoka (pa je sploh še nisem postavila, zato absurden odgovor!!), ker že imajo človeka, ki skrbi za to… Ja, seveda…
    Zdaj naj povem še to, da sem bila v tem času nekajkrat tako besna, da sem želela zgodbo Koroškega radia spravit v medije samo zato, da bi bilo Korošcem popolnoma jasno, kaj se dogaja na njihovem radiu!
    In potem tega nisem naredila, ker sem v desetih letih dela z vsemi slovenskimi mediji ugotovila, da Koroški radio ni prav nič drugačen, kot 80 % drugih radiev! To, kar se dogaja v Slovenj Gradcu, se dogaja na vseh drugih t.i. regionalnih radijih, ki preprosto niso našle pametnega odgovora na poplavo novih komercialnih postaj, kjer so 12 ur dnevno delali program (in ga, jasno, še delajo) na glasbenih željah in absurdnih špikerjih, ki si itak niti ne zaslužijo tega imena!
    Še vedno verjamem, da radio poslušajo tudi ljudje, ki si želijo ne le dobre in poslušljive glasbe, temveč tudi kakšnega pametnega pogovora, teme.
    Še vedno skratka verjamem, zato sem se tudi odločila za tole pisanje. Kdo ve, morda v nekem drugem življenju pridemo do frekvence in naredimo Koroški radio s takšnimi voditelji, glasbenimi uredniki in novinarji, kot se šika. Za Korošce!
    Katja (in ostali), čeprav se ne poznava dobro, hvala, da si me pripravila do tega razmišljanja! Veliko uspehov še naprej!

  31. katja - 31.7. 2007 ob 02:37

    Hvala, Uta. Cenim to.

    Mimogrede, do junija 2007 sem redno honorarno delala na omenjenem radiu. Vsak mesec po 2-3 vikende na mesec (zadnje pol leta zgolj 1-2, ker sem se zaposlila v Ljubljani). Odkar sem napisala tale post (zame pač zgolj eden od mojih zapiskov o slovenskih medijih) pa me je urednik KR, čeprav sem poprej dobrih 5 let honorarno delala na tem radiu, ni več poklical (govorim o mesečnem planu, ki ga mora on zapolniti, tako ali drugače). Saj poznaš: “Delam urnik, kdaj te naj planiram? Veš, mam krizo tti mesnc…”

    Predvsem žalostno. Ni, da ne bi imela dovolj drugega dela. Bolj me v srce zaboli ta odnos. Žalostno. Ker ni niti toliko človeka, da bi rekel: ” S tabo ne moremo več sodelovati, ker…..(?)”

    Ahh.

    Zame je to zdaj že pozabljena zgodba. A tako prekleto resnična. Ker Koroška je moj dom. In Koroški radio imam rada samo zaradi ljudi, ki tam delajo. Poznaš?

    Gre za odnos med delničarji (lastniki) omenjene institucije, ki jim je za počutje in motivacijo gonilne sile njihove “firme” prekleto malo mar. In to boli. Čeprav bom prebolela.

    Jaz sem se znašla. Jaz na tem radiu nikoli nisem delala zaradi honorarja. Jaz ima ta medij rada.

    In za naprej se bom že znašla. Vedno sem se.

    A sem pač človek, ki ne more v sebi tiščati stvari, moram spregovoriti. In jebi ga- nisem kriva, če se kdo počuti ogroženega. Jaz RES nikomur nočem žalega. Prav nasprotno.

    Ampak, ko gre ćez rob, se postavim po robu. Mislite si, kar si hočete.

    Uta, lepo te pozdravljam. Ker sem Te zelo rada poslušala.
    In res je, Ti si videla tudi “dobro” plat tega medija. Zatem je šla pot Koroškega radia le še navzdol. A nikoli ni prepozno….

    A zdaj sva midve obe že del preteklosti KR. Predvidevam, da sva obe tam spletli vezi za večnost. In pomembne izkušnje sva si tudi nabrali?

    Veliko uspehov Ti želim, Uta, še naprej. In vsem ostalim naključnim bralcem prav tako.

    Lp,
    K.

  32. Uta - 31.7. 2007 ob 08:42

    Malce se sprašujem, kje je pravi razlog, da (še enkrat) pišem komentar na tole temo in ker nikakor ne bi želela, da morebitni naključni dobi občutek, da se fosil loteva patetičnega (in absolutno utopičnega) poskusa vrnitve v neke stare čase, želim le še nekaj dodati:
    ne, ne gre za to! Seveda nam je vsem jasno, bolj ali manj, da živimo v tržni družbi. Tudi, če se je nekateri še tako otepajo, je to dejstvo. In tu je pravi razlog mojega pisanja (ki je v prvem delu bilo res bolj iz srca, kot iz glave).
    Tudi, če te doma ne naučijo tega, ugotoviš v prvih letih, ko si primoran zaslužit za vsakdanji sir, šampon in, če ti gre dobro, še za kak cd, ne? Da si (smo) odvisen od tega, kako dobro počneš, karkoli že počneš! Govorim o rezultatih in tu se mi zdi srce problema. Vsak mora odgovarjat za rezultate in ti morajo slej kot prej biti pozitivni.
    Ne mečem vseh v tem opevanem nadstropju v isti koš! Med njimi je tudi kdo, ki ga imam za zelo dobrega prijatelja, ki ga vsa ta leta zelo cenim!
    Vendar, ko pa je del nekega podjetja oz. radijske postaje že toliko let brez rezultatov ali pa so ti popolnoma mizerni, je za to potrebno odgovarjat. Če se nekdo sam ni sposoben posut s pepelom in se umaknit, mora bit to sposoben naredit njegov nadrejeni. In če tudi to ni izvedljivo, morajo to naredit tisti, ki nadrejene na ta mesta postavijo.
    Da ne bi kdorkoli (naključni, haha, kot da je še kdo tak tu…) pomislil, da iščem besede, ker pričakujem spremembe. Predolgo sem že naokrog… Ampak zdaj sem pa že v tistih letih, ko se zvečer rada uležem in pospravim po glavi, da zaspim na čistem! In z vso to packarijo v glavi, brez da jo vsaj poskušam spravit ven, bi bila moja vest gobasta.
    Zato!
    Pa počasi sem že pogrešala tisti občutek, da boš z upornostjo in zato, ker v nekaj verjameš, premaknil gore…

  33. NIKOLI ME NE VIDIŠ TAM, KJER TE VIDIM JAZ… » Objave » Ko (za)plahuta… - 21.1. 2008 ob 02:16

    […] zelo blizu (ma, res ga imam rada). Ko sem ga prvič uzrla, je stopicljal po stopnicah navzgor. Na radiu sem imela ravno SNOP (opolnoči se ene radijske mreže po Sloveniji povežejo in oddajajo skupni […]

Komentirajte